
Fransa’da yapılan bir araştırma, günlük diyetlerinde zeytinyağı kullanımına öncelik veren 65 yaş üzerindeki kişilerde felç riskinin yüzde 41 azaldığını ortaya çıkardı
19.06.2011 18:02
Pişmiş domatesin kolesterol tedavisinde kullanılan “Statin” adlı ilaç grubuyla benzer etkiye sahip olduğu ortaya çıktı
21.05.2011 19:24
Kadınların yaşları ilerledikçe sağlıklarına daha fazla dikkat etmesi gerekiyor.
28.02.2011 19:11
Bu önerileri dikkate alın...
23.02.2011 15:00
En besleyici meyvelerden olan elmanın onlarca faydası var.
27.09.2010 14:34
Ordu Üniversitesi (ODÜ) Ziraat Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Turan Karadeniz, cevizin kanda zararlı kolesterolün birikmesini önlediğini ve yüksek kolesterolü düşürdüğünü söyledi.
29.08.2010 02:02
Yaz aylarının gelmesiyle birlikte daha az yağlı yemeklere yönelme başlıyor.
28.05.2010 14:13
Kivi, mucizevi bir meyvedir.
17.03.2010 17:20
Bu diyeti uygulayarak, uzun yıllar cinsel gücünüzü formunda tutabilirsiniz.
22.01.2010 15:10
Yağsız yemek, hatta sıfır yağlı beslenmek doğru bir şey zannediliyor ama...
22.01.2010 19:04
Prof.Dr.İbrahim Saraçoğlu'nun keçiboynuzu ile ilgili önerileri...
20.01.2010 22:13
Kalp hastalıkları ve beslenme ilişkisi’ni inceleyen yeni bilimsel araştırmalar, eskiden bilinen bazı doğruları onaylarken, bazılarının da yanlış olduğunu gösteriyor.
18.01.2010 16:30
Uzmanlar, özellikle kalp hastalarının salata tüketmesini öneriyor.
12.01.2010 13:21